Gå till innehåll
söndag 28 april 2024
FallStopper

Hjälp oss att förbättra dagens förankringsmetoder

Rekommendera Poster

Vi är tre stycken civilingenjörsstudenter på Luleå tekniska universitet som arbetar med en marknadsundersökning kring tillfällig förankring av båtar. Vi skulle bli mycket glada om du tar dig tid att svara på några frågor angående detta vilket hjälper oss att utvärdera hur dagens förankringsmetoder kan bli bättre.

 

Webblänk till enkäten: https://www.surveymonkey.com/s/7MCGWJS

 

Tack så mycket! /Sanna, Andreas och Anna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi är tre stycken civilingenjörsstudenter på Luleå tekniska universitet som arbetar med en marknadsundersökning kring tillfällig förankring av båtar. Vi skulle bli mycket glada om du tar dig tid att svara på några frågor angående detta vilket hjälper oss att utvärdera hur dagens förankringsmetoder kan bli bättre.

 

Webblänk till enkäten: https://www.surveymonkey.com/s/7MCGWJS

 

Tack så mycket! /Sanna, Andreas och Anna

 

Hej!

 

Exakt vad menar ni med "återanvändbar förankringsprodukt" i enkäten? Ett vanligt ankare stämmer ju in på pricken, och ett sådant använder nog de flesta i detta forum då och då...

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Både ankare och lin ser jag som återanvändbara.

Jag undrar i stället vad som inte skulle vara återanvändbart?

Kanske ett PR-trick för en ny produkt?! :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stendum ankät. Jag svarade o skrev att vadå återanvändbara ankringsgrejer? Jag ankrar alltid utan lina eller kätting så slipper jag ta ombord det smutsiga ankaret sen i min fina båt.

Samma idiotförfrågan finns väl på alla båtforumen. Den borde tas bort helt enkelt. Vilka puckon.

 

På studioforum la en tjej in en liknande enkät o ville ha svar på fast formulerade frågor som:

1. När du väljer studiomikrofon vill du helst ha en svart eller en blankpolerad då?

Hon fick genast flear svar att det var idiotfrågor helt utan relevans. Jävlar vad arg hon blev....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...