Gå till innehåll
torsdag 16 maj 2024
Bosse

Försäkringsbolag

Rekommendera Poster

Idag fick jag en fribiljett till Båtmässan i Gbg av mitt försäkringsbolag Pantaenius.

Det tycker jag är trevligt gort av dom.

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var ju trevlig och intresssant att vetat. Jobbar du där  eller ngn släkting ?? Har Själv ett annat som jag hittils har varit väldigt nöjd med men tyvärr inga fribiljetter eller för den delen reklam . Va kostar de typ 50spänn?? 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Treligt :-)

Biljettpriser:

Förköp kostar 115 kr på vardagar och 135 kr på helgen

På plats 130 resp 150 kr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om jag jobbat där där eller fått biljetten av en släkting som jobbar dör hade jag väl  inte berättat om det här, hur tänkte du nu?

 

Jag delade bara för att jag tyckte det var en trevlig gest från bolaget jag är försäkrad hos.

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

(Hur) tänkte du nu? Utveckla gärna, nej föresten har intressantare saker att ägna mig åt än att tjafsa med en bokstavskombination på MG.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur jag tänkte ? Tyckte mest att det inte tillförde speciellt mkt förutom att promota ett speciellt försäkringsbolag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag gillar också nämnda försäkringsbolag.

 

Jag testade alla bolag i höstas genom att ställa ett antal frågor om derasförsäkringar och ersättningsnivåer för några tänkta skador.

 

Pantaenius var det enda bolag som klarade av att svara så att man förstod. Man kan tänka sig hur det skulle kunna bli vid en ev. framtida skada med de andra bolagen som inte ens klarar av att kommunicera när man ska sälja sin produkt.

 

Pantaenius är inte billigast ska tilläggas, men bäst enligt min lilla undersökning. Genom att höja självrisken lite kunde jag få en lägre kostnad.

 

Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bokstavskombination? Hmmm, tja allas våra namn är väl en kombination av bokstäver. Vissa mer långsökta än andra men det får vi väl leva med... För jag är säker på att inte din definition änvändes i förolämpningssyfte? Är ju liksom inte helt ok att använda sjukdomar etc som skällsord. Men det visste du säkert (?)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ang. bokstavskombinationen så har naturligtvis du som mottagare tolkningsföreträde.



Men det är kul att du uppfattade nyansen. Iaf. det är upp till dig att avgöra om det är en förolämpning eller inte.



Men kan nog tycka att ditt tidigare inlägg riktat mot mig är en betydligt tydligare sådan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och nu när det är dax så kan jag inte gå no.

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...