Motorkryssare 1 Postad 11 Oktober , 2013 Hej alla! Ska tvätta kapellet och imprengera det Är det någon som känner till något ställe som är bra,inte för dyrt och som man kan lita på!? Hälsningar Karin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Phillip 0 Postad 11 Oktober , 2013 En fördel om du skriver i vilken del av landet du och ditt kapell befinner sig Fast du kanske hade tänkt skicka iväg det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 11 Oktober , 2013 Henson i Lomma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 302 Postad 11 Oktober , 2013 Jag tipsar också om Henson för att dom är bra och prisvärda. Samt att det inte spelar någon roll var man bor då då jobbar med postorder. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Motorkryssare 1 Postad 11 Oktober , 2013 Förlåt! Självklart är det bra att veta, jag är en äckta 08 tror att alla bor här ;-) Stockholm är staden! Nej hade inte tänkt att sända iväg det . Eller om det är bäst så gör jag det Hälsningar Karin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 2 102 Postad 11 Oktober , 2013 De här har jag tvättat o impregnerat sprayhood mm hos och blivit nöjd. De syr också om trådarna börjat bli slitna. http://www.danderydsmatt-mobeltvatt.se/Kapelltvatt.html Jag lyckades deala om priset som jag tyckte var tilltaget i överkant (gjordes i samband med inlämningen...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser