Cefalon 0 Postad 30 Juli , 2012 Hej Mitt i båtsäsongen verkar det som att min Garmin GPS har lagt av. Jag trycker på på knappen men det händer ingenting. Det finns ström till uttaget i båten, till änden av sladden till GPS:en men den vill inte starta. Vad kan jag göra?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 806 Postad 30 Juli , 2012 Hur ser det ut i kontakten på GPS:en, inget stift som vikt sig. Sedan kan man låta GPS:en göra en självtest genom att hålla inne enter samtidigt som man startar på on knappen. Detta funkar naturligtvis bara om det kommer 12 V till GPS:en. En bra sak till att göra öm den förlorar kontakten med sattelierna är att nolla minnet genom att hålla inne quit samtigt som man startar med on knappen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cefalon 0 Postad 30 Juli , 2012 Tack - jag har tagit hem den men ska testa imorgon bitti enligt ditt förslag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser