caspero8 0 Postad 28 Maj , 2012 Hej! Hittade inte riktigt svaret på detta i någon gammal tråd. Ena plattan på gasolspisen slocknar när man släpper vredet, spelar ingen roll i vilket läge och hur länge den varit intryckt. Är det något man kan fixa själv? Byta tändsäkring? Hälsningar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 671 Postad 28 Maj , 2012 Ibland kan det bero på att termo-elementet böjts ur läge och sitter för långt från lågan, då kan man böja tillbaka det lite och prova igen. Om det inte funkar behöver det nog bytas. Bredast i Sverige på reservdelar till spisar är nog Fogas i Älvsjö http://www.fogas.se/reservdelar/termo-element/index.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
caspero8 0 Postad 28 Maj , 2012 Tack, verkar lovande! Hälsn Håkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser