Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
Gäst

"Brickor" efterlyses!

Rekommendera Poster

Gäst

Vi saknar några av dessa till sido- och takpanelerna i vår Storebro men kan inte hitta dem nånstans. Säkert för att vi letar på fel ställe... Någon som kanske vet var man kan köpa dem?

Hoppas nu ingen tar illa upp och anmäler fingret för det skall inte tas personligt - dessutom är det ju fel fingersmiley

post-10019769-1394236952,1669_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På Hjertmans.se finns dom, kallas inredningsbricka.

 

Lycka till 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu var jag på väg att skriva som man bäddar får man ligga och strunta i att hjälpa dig med din fråga då du inte har samlat tillräckligt med poäng för hjälp.

Men jag ska vara snäll denna gången och visa dig en bild på sådana iallafall.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Pinsamt eftersom jag plöjt igenom katalogen utan att finna dem. Stort tack!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehe, kanske skulle visa bilden oxå?

Så bra att Bosse talade om det så slapp jag.

Edit: informationstillägg.



Senast ändrad av pseudonym | 21 februari 2012 | 21:04

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ibland ser man inte skogen för alla träd!

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Kul inlägg, lite skönt kvällsbittert smiley

Jag hade givetvis inte tänkt svara på det men så slog det mig att man tydligen kan ha åsikten om att inte hjälpa någon för man har en negativ uppfattning om personen som inte fått ihop tillräckligt med poäng (skratt).  Man tror man är bättre men så kan man ändå författa rader som dina och då blir det ju rätt komiskt för då rasar alla ihopskrapade stjärnor i backen. Av poängen bidde det intet kvar, ej heller på din sida strecket. Jag citerar dig gärna, nästa gång jag ställer en fråga så får du mer än gärna strunta i det, inte för min skull men för din egen.

 

 

 

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mitt nästa inlägg skulle varit att man kan köpa dess på Bauhaus för en spottstyver mot vad de kostar i båtbutikerna. På Bauhaus här i Göteborg betalar man per kg för vad man stoppar i påsen. Rostfritt i skruv, mutter, brickor, bult, gängade rörhylsor, plattjärn, saxpinnar, riggnitar till vantskruvarna, you name it så är det fortfarande per kg. Priset var sist jag var där på 179:- per kg. Men nu behövde jag ju inte nämna det då han fick ett tillräckligt bra svar. :-)



Senast ändrad av pseudonym | 24 februari 2012 | 16:24

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Seari, moget svar till en som hjälper dig nästan direkt du bett om hjälp.

Väx upp och ta en utsräckt hand även om det ligger med en liten gliring i inlägget också. pseudonym bjuder till och du kastar bara skit tillbaks.

Jag förstår att det kan vara svårt att gräva ned stridsyxan, men för att vi alla på MG och (på andra forum) ska må någotsånär bra måste vi alla hjälpas åt.

Jag håller inte med de som tidigare (i andra trådar) skrivit att du i stort sett endas gjort trista, syrliga, sarkastiska och sura inlägg. Jag har läst intressanta inlägg av dig också, fortsett med dessa men tvätta bort de andra.

Lycka till med ditt nya forumliv!
Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...