Gå till innehåll
fredag 26 april 2024
Linni229

Sjukt billiga ankare!

Rekommendera Poster

Åkte idag till en Bauhausbutik för att köpa en dörr. Ser då att de ger 90% rabatt på kvarvarande båttillbehör. Mest småprylar till rigg som jag ej behöver, men också några ankare, bla rostfria Bruce-ankare. Plockar på mig ett femkilos och tappar hakan när kassärskan ber om 25 kronor för detta. Ärlig som man är frågar jag om det verkligen stämmer, och får till svar typ the computer says yes. Ber henne vänta och springer och hämtar ett till, och det får väl anses vara dagens kap! Två femkilos rostfria bruceankare för 50:- tillsammans! Ett av dem finns snart på en Blocketannons nära dig... ;)

Ibland har man tur!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Smart av dig!

Hur ska det nu gå för de som hävdar att man får vad man betalar för när de köper det dyraste istället? 

Kanske dålig status att ha ett 25 kr ankare, med du kan ju  ta av prislappen så  ingen  ser  att du köpt det billigt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har alla bauhaus denna prisfest på marina prylar? Nån som vet? Ska fasenimej åka förbi lokala handlarn imöra och kolla.

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I Bromma var det 70% på ett rätt begränsat sortiment.  Jag kom ut därifrån med en 40m ankarlina för knappt 300:-.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst jonten

var åxå på bauhaus när dom hade sin 70% rea. tyvärr såg jag att dom höjt ordinarie priser med ca 50%. 

är där väldigt ofta och dreglar, så har koll på priserna:(

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...