2HOT4U 3 Postad 1 Juli , 2011 om man vill fjärrstyra el-tilten ska man mata på med plus eller minus? gäller Suzuki DF Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 1 Juli , 2011 Spelar egentligen ingen roll, du ska bara parallell-koppla över de ordinarie brytarna i reglaget eller motorn. Varifrån o med vad vill du fjärrstyra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 1 Juli , 2011 precis bakom gasreglaget sitter tre kablar som går till tiltknappen köpte en två-kanalig dosa fjärr den matar ström ( ) när man trycker på A o B knappen tänkte bara om man kunde koppla ena kanalen till upp-kabeln (A) och den andra ( till ner går det att göra så tror du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser