Jsen 0 Postad 1 Juli , 2011 Har fått lånat en filtertång av min lokala marinverkstad som jag tycker funkar kanon bra då mitt bränslefilter (med vattenavskiljare) brukar sitta som bara den, tänkte köpa mig en egen men hitta ingen som säljer sådana, någon som vet var man kan få tag på en? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Juli , 2011 Exakt en sådan köpte jag på en OK-Q8 mack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RoundRobin 0 Postad 1 Juli , 2011 Den du visar på bilden kan ha sina begränsingar, då det oftast är trångt i motorutrymmen... Jag har en med mjukt spännband i textil som passar till hylsnyckelsatsen. Mycket användbar till alla typer av filter eftersom det går att anpassa med olika förlängningar och nycklar. Kan rekommenderas, 39:- spänn på t ex Jula Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jsen 0 Postad 1 Juli , 2011 Tack för svar, kollar på OK-Q8, eftersom jag har testat en sådan så vet jag att den funkar och även får plats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser