Micke9000 16 Postad 2 December , 2010 Hejsan. Letar efter ett alternativ till Roca / Carling brytare med valfria symboler. Dels pga priser men också för jag skulle vilja ha runda brytare. Någon som har nått förslag? Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 264 Postad 2 December , 2010 Har du kollat in Biltemas färdiga paneler? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 3 December , 2010 Jodå. Har tittat på deras med. Någon som vet om det går att byta text på den svarta panelen? Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 264 Postad 3 December , 2010 Ja, texten är lös på de panelerna som har runda rödlysande knappar som finns med 4, 6 å 8 brytare. Om det är dessa du menar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 4 December , 2010 Aaa, okej. Jag kikade på den hel svarta med brytare som har gummiöverdrag. Helst ska panelen vara utan säkringar då jag har en ren säkringscentral. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser