Fidde75 0 Postad 2 September , 2010 Har nyss köpt en Wellcraft exel 21sl. Skulle behöva lite reservdelar till båten, är de någon som vet en marina som säljer wellcraft delar. Jag hittar nämligen ingen general agent för wellcraft. Mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 41 Postad 3 September , 2010 Hejs Jag kan rekomendera att kika runt på Ebay.com. Där hittar man en hel del och det är alltid bra mycket billigare. Visst, det kommer tull å frakt på priset men endå så är det billigare. Jag har bla beställt Sea ray ventiler. Här hemma kostar dom 345:- styck, på Ebay hitta jag dom för ca.180sek/par tull å frakt. Exakt nu så finns det 240st wellcraft delar hejs Pirayan Senast ändrad av Pirayan | 03 september 2010 | 18:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Engborg 0 Postad 17 Oktober , 2011 Hej jag har också nyss köpt en wellcraft excel 21sl. vet någon vart serie nummret på båten sitter och även vart det sitter på en mercruiser 4,3l v6? Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser