BrossanSmirre 0 Postad 15 Augusti , 2010 Hej, Såg nyligen den vackra båten på bilden. Någon som kan säja vilken båttyp det är? (Hoppas den bifogade bilden syns, gör det ej vid förhandsgranskning.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monark-670 10 Postad 15 Augusti , 2010 Ingen bild i syne. Tills vi sett en bild gissar jag påbeskrivningen att det är en Monark 670. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rgsson 9 Postad 15 Augusti , 2010 Nja, iom att inlägget skrevs i SeglarSnack gissar jag att det är en segelbåt. Klossar brukar inte vara så vackra, om man nu inte är ett fan av Picasso dvs... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BrossanSmirre 0 Postad 15 Augusti , 2010 Tack för förslaget. Här är bilden: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
saltvik 0 Postad 15 Augusti , 2010 Marieholm ms 20 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 15 Augusti , 2010 Är det inte! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BrossanSmirre 0 Postad 16 Augusti , 2010 Men visst! Tack för hjälpen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljudteknikern 0 Postad 17 Augusti , 2010 Visst är det en Marieholm MS20. Även kallad Havsrullator. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BrossanSmirre 0 Postad 18 Augusti , 2010 Då är det precis vad jag behöver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser