Linusb 0 Postad 27 Juli , 2010 God afton. Håller på å montera teleflexstyrning i båten, skulle vara underbart om någon vänlig själ ville lägga upp en bild på fastsättning av kolven både där den sitter fast i båten och på motorn. har lite funderingar hur jag ska lösa det på ett snyggt sätt. tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alanl 0 Postad 28 Juli , 2010 Du trär bara kabeln genom röret i motorn, har inga bilder men kan ta några idag ich skicka. Är på väg till båten nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linusb 0 Postad 28 Juli , 2010 Men jag har ingen sån motor med rör. det är en yamaha från 92. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunny 1 Postad 28 Juli , 2010 är det för akterspegel eller styrrörs styrning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linusb 0 Postad 1 Augusti , 2010 det är för akterspegeln. men jag tycker det värkar så konstigt, hur blir det med tilten. kan man fortfarande vika upp motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunny 1 Postad 2 Augusti , 2010 Ja, det kan du. Det sitter jo ett kulled längst fram på vajern som du skruvar fast i motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser