Gå till innehåll
söndag 28 april 2024
micke24

Svensk manual Lowrance HDS-5

Rekommendera Poster

Någon som vet var man får tag på en bruksanvisning på svenska till en Lowrance HDS-5.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Detta är något jag också har försökt söka efter, hade varit väldigt uppskattat i resten av familjen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla med Navship i Göteborg,dom är generalagent för Lowrance.

/Jonas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har oxå letat efter den... Har ni oxå problem med lite väl stor tolerans på positionen???

Jag får aldrig en bättre beräknad noggranhet än 8m vilket leder till att jag oftast ligger förtöjd på land eller åker utanför farleden. Ska prova att uppdatera till version 3 i helgen så får vi se vad som händer!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tror att killarna redan vet att alt går att införskaffa, om man betalar för det:)

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tackar! jag ska kolla med generalagenten, Ska bara gå på marinbutiken där jag köpte den för 14 dagar sen först, självklart ska det väl följa en svensk manual när man betalar DYRT för grejerna. Grrrrr!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bor du i onsala/kungsbacka så kom förbi å låna min manual för att kopiera den,det är för många sidor för att jag skall orka.

/Jonas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag mailade Sportmanship som dom nu heter som är leverantörer av Lowrance. Om jag skickar in kvitto eller liknande som visar att den är köpt i sverige skulle dom skicka hem en gratis.

www.sportmanshipmarin.se

/Peter



Senast ändrad av Badbalja | 12 juli 2010 | 09:20

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag skulle bli jätteglad för en svensk manual på HDS-10m. Har någon en sådan så kanske jag kan få kopiera? Räcker med att få göra det under vintern

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Va inne hos min marinhandlare idag, han skulle fixa hem en svensk manual till min HDS-5 så den ska dyka upp i slutet av veckan. Glad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...