Donsteff 0 Postad 12 Juni , 2010 Hej Jag har en Anytec 622 SPD och undrar var jag kan hitta spöhållare? Någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 12 Juni , 2010 kolla i närmaste fiskebutik ,det brukar finnas där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gerjoh 1 Postad 12 Juni , 2010 Beror på vad du skall ha. Rostfritt? Plast? Har sett annonser på blocket där man säljer i rostfritt. Har själv spöhållare i plast som fästes runt relingslisten, inga fula hål i skrovet!!! Senast ändrad av gerjoh | 12 juni 2010 | 21:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Donsteff 0 Postad 12 Juni , 2010 Mina räcken är 40mm och inte 25mm som i normala fall. Jag har inte hittat några hållare i fiskebutikerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2taktochel 3 Postad 12 Juni , 2010 En kompis hade av plast, men de pajade. Jag gjorde spöhållare av grå avloppsrör 50mm. Kanske inte så vackra, men håller i evighet och billiga. Kräver dock lite hemslöjd att få till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kullmer82 0 Postad 12 Juni , 2010 Har för mig vi hade uppe en tråd om spöhållare för ett tag sedan. Kanske finns nått matnyttigt i den. Jag köpte iaf mina spöhållare av mm-fritid ---> http://www.blocket.se/ostergotland/Spohallare_24460304.htm?ca=17&w=3 Dom var trevliga att ha och göra med samt att man kan få fästet precis där man vill. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Silver_650 0 Postad 13 Juni , 2010 Hej, Kolla www.lorentsmarin.se, där finns det mesta. Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser