cirtap 1 Postad 4 April , 2010 Är det nån som sett eller har bilder på första modellen av Buster XXL med targabåge ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akehudik 0 Postad 5 April , 2010 http://www.wasserwacht-gunzenhausen.de/homepage/images/busterxxl.jpg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cirtap 1 Postad 5 April , 2010 Tack för bilden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser