Gå till innehåll
onsdag 18 februari 2026
thomas-marine

Om någon har vägarna förbi...

Rekommendera Poster

Inspirerad av era bloggar, har jag nu blivit med en egen blogg. Inte i Ciarauds suveräna proffsklass, men på mitt sätt. Alla är vi olika! GladSå har ni dödtid att slå ihjäl, är ni välkomna att titta in. Och följa Manthonas framtid. MVH Marine

www.manthona.blogg.se/

Senast ändrad av thomas-marine | 12 november 2009 | 15:54

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ser riktigt bra ut. Frågan är väl om du orkar hålla den takten allteftersom ni skruvar, seglar o mår gött ;)

Du/ni kan väl PM-a mig när våren närmar sig så kanske vi kan stråla samman nånstans i Vänerland

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för berömmet! Har bloggat sedan 16/9 2007 - två veckor efter att vi ställde oss i kön till en Linjett 37 när jag inte visste vad jag skulle göra av all min entusiasm. Allt det där lull-lullet runt omkring har kommit med åren.

Har lagt upp din blogg som favorit. Ska bli riktigt kul att följa dina steg mot fullfjädrad skeppare. För att inte tala om era båtprojekt! Lycka till!!

Senast ändrad av ciaraud | 12 november 2009 | 19:25

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Åh en till blogg man kan följa - trevligt!

Blev lite förvånad att du var en kvinna då du heter thomas-marine på mg. Måste säga att du har ett väldigt bra förnamn med tanke på att du är båtintresserad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mina föräldrar måste ha varit förutseende! Skrattande Men å andra sidan, så hade jag inte passat att heta Ester t.ex. Och Thomas är min man. Dessutom är det ju lite kul att se sitt namn i tryck överallt! Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...