glenn30 0 Postad 19 September , 2009 hej undrar om yamaha 8 hk är en bra motor,vad är en sådan värd,ska åka o kolla på en nu i eftermiddag och det vore bra att veta ungefär vad en sån är värd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 502 Postad 19 September , 2009 Det blir tyvärr som att svara på frågan om vad en Ford är värd och hur bra den är. Du måste nog bättre beskriva den motor som avses. Allmänt så har Yamaha bra ryckte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
glenn30 0 Postad 19 September , 2009 det blev att jag köpte den,den går väldigt fint o lättstartad,ska bli skoj att ta en tur i båten med den,någon som vet nån sida man kan se vilken årsmodell på den vi nummret på motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 502 Postad 19 September , 2009 http://www.marinshopen.se/Motorer/OmMotorer/Yamaha/tabid/324/Default.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser