Yoggi 0 Postad 9 September , 2009 Hej! Jag har en grym sportbåt som jag ska sälja eller byta bort. Så skulle vilja veta om ni vet ungefär hur mycket den är värd och vad jag skulle kunna få för den:) Jag köpte den själv för 60.000kr! Det är en gilbert 21.. den är 6,4 meter lång med den soffa bak och 2 stolar fram. sterio med slutsteg, 30 km/h trailer, hamnkapell, inbyggd tank ca 60L m.m! motorn i den är en volvo penta V8 (AQ200D) som ligger på 200 hk. raka rör så det låter fint;) Nu sitter det en ekonomiförgasare på den, så det blir billigare och köra. gör ca 45 -50 knop. volvo penta 280 drev. och båten är i fint skick utanpå och i! Så vad är denna båt värd? Tack, mvh Oskar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 9 September , 2009 Sätt ut den på annons till högstbjudande så får du svar på din undran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 414 Postad 9 September , 2009 Marknaden sätter ju som bekant priset. Du var beredd att betala 60 kkr. Gissar att någon annan säkert också är det då. Så jag gissar att den är värd omkring 60 kkr... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yoggi 0 Postad 9 September , 2009 Okej tack för svar:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser