Gå till innehåll
måndag 22 juni 2026
Yoggi

Vad är min båt värd??

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en grym sportbåt som jag ska sälja eller byta bort.

Så skulle vilja veta om ni vet ungefär hur mycket den är värd

och vad jag skulle kunna få för den:) Jag köpte den själv för 60.000kr!

 

Det är en gilbert 21..
den är 6,4 meter lång med den soffa bak och 2 stolar fram.
sterio med slutsteg, 30 km/h trailer, hamnkapell, inbyggd tank ca 60L m.m!

motorn i den är en volvo penta V8 (AQ200D) som ligger på 200 hk. raka
rör så det låter fint;)
Nu sitter det en ekonomiförgasare på den, så det blir billigare och
köra. gör ca 45 -50 knop.
volvo penta 280 drev. och båten är i fint skick utanpå och i!

Så vad är denna båt värd?

Tack, mvh Oskar!

post-10003218-1394236089,8999_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sätt ut den på annons till högstbjudande så får du svar på din undran.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Marknaden sätter ju som bekant priset.
Du var beredd att betala 60 kkr.
Gissar att någon annan säkert också är det då.
Så jag gissar att den är värd omkring 60 kkr...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...