Peter_21 0 Postad 15 Juni , 2009 Tjena gott folk någon som vet något bra ställe att lägga i båt på i uddevalla? jag körde runt ute vid skeppsviken. men fan ej något ställe man kunde lägga i båten jag har en ryds 510gt så det får inte vara för grunt .. Är tacksam för alla svar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alf_Von_Sil 3 Postad 15 Juni , 2009 Du kan lägga i båten vid marinhuset. kolla www.marinhuset.se Tror det är kommunen som äger själva iläggningsplatsen. Den ligger bakom bensinstation vid vattnet där man kan tanka båten. En röd liten stuga. Där lägger folk i jämt och ständigt, även jag förr i tiden. Lycka till... Behöver du tillfällig plats så har jag en plats lite längre upp i bävån, som jag inte kommer använda denna sommar. Förutom på fjordfestivalen. ^ Mvh Kristian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_21 0 Postad 15 Juni , 2009 är det bom eller något sådant där eller är det bara att skicka den i sjön? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 44 Postad 16 Juni , 2009 Bara att backa i sen finns det även en ramp ute vid Mollön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_21 0 Postad 16 Juni , 2009 okey tack för tipsen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser