Wave_1 1 Postad 3 Juli , 2008 Varför får man ingen respons på sina funderingar eller frågor om man äger en Honda. Jag har iaf. inte fått några ( jo en, han hade tydligen Honda själv ). Jag har ägt både Mercuy - Suzuki - Evinrude förut och varit nöjda med dom oxså, tror det beror mycket på skötseln om motorn skall funka när vill att den skall fungera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 3 Juli , 2008 Hej. Förstår inte riktigt din fråga... / Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marty 10 Postad 3 Juli , 2008 Öhhh, va? Fattar inte heller frågan, förklara gärna. /Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_O 3 Postad 3 Juli , 2008 Kanske beror på att Honda-folket inte har lika mycket problem med sina motorer som övriga båtägare har. Fick själv erfara det när jag hadde ett oljeläckage ifjol. Ingen båtmeck inom en radie på 8 mil ville ta på sig jobbet eftersom att ingen hadde skruvat honda tidigare. /Niclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wave_1 1 Postad 3 Juli , 2008 Vad är det som är oklart ? Har man frågor om Honda = ingen respons Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wave_1 1 Postad 3 Juli , 2008 Jomenvisst kan det vara så !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marty 10 Postad 3 Juli , 2008 Eller så är de inte lika vanliga.....men vad vet jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 3 Juli , 2008 Vad vill du veta??? //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser