Tropic_7800 0 Postad 17 Juni , 2008 Detta är en bra väder sida. www.yr.no Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 17 Juni , 2008 Verkligen den ligger ni i mina favoriter. Tackar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
piker 0 Postad 17 Juni , 2008 Ytterligare en bra sida är http://www.blixtar.se Det är visserligen ingen komersiell vädersida, men det är ett forum med fullt av väderintresserade människor. Mycket åsksnack nu under sommarhalvåret men är det något oväder på gång så diskuteras det garanterat där. Som båtägare är det perfekt när höststormarna börjar vina. Vanligtvis vet man att det är något på gång ca. en vecka innan SMHI nämner något om det. Senast ändrad av piker | 17 juni 2008 | 22:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser