Gäst Mikael Postad 23 Maj , 2004 Har en Yamaha 40hk-00 som bara tjuter. Vi tror att det är överhettnings varnaren som låter, men den blir bara så när motorn är kall så den blir ju aldrig överhettad. Är det någon som vet vad man kan göra åt detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norpan 0 Postad 24 Maj , 2004 Hej. Kan tänkas att du har fler larm än bara överhettning på din motor, eventuellt kan det vara vattenindikeringen i bränslefiltret som låter, prova att koppla bort den och se om det fortfarande låter, gör det inte det har du vatten i filtret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micko 0 Postad 1 Juni , 2004 Okej ska testa det. Tack för hjälpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser