Gäst nyfiken Postad 19 Maj , 2004 jag har haft båt i ett halvår och jag har några frågor .gärna svar av experter! 1.vad är ett trimplan.vad används det till.kan man ha det till en båt med 20 hk 2.någon som vet nåt om modellen crescent 44 den är ganska sportig? 3.trimma båtmotorer (utombordare)? 4.vet någon nån hemsida,marina eller ställe där man kan få/köpa/låna handmanualler till gammla motorer.jag har köpt min motor begagnad och skulle gärna köpa eller få en handmanuall till den.det är en mercury 20 hk från 78. är tacksam för alla svar!! /nyfiken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crescent44 0 Postad 19 Maj , 2004 1.? 2.har sett den liten men ändå snygg och praktisk.perfekt första båt 3.det går men vet ej hur 4.ingen aning men åk till nån marina och fråga dej vidare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 19 Maj , 2004 1. Det är plattor man monterar i aktern vid vattenytan för att få snabbare planing. Ganska onödigt till 20hk. 2. Tyvärr. 3. Går men ganska lönlöst. 4. Det är bara att fråga sig fram hos någon marina. Kolla med http://www.marinshopen.se kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser