Sudden25 0 Postad 11 Mars , 2008 Hej!Jag har budat på en båt med en Yamaha 150 Fetol- 02. Är det något att ha? Motorn sitter på en Bella 620 DC- 04. Det är svårt att hitta info på nätet om denna kombination. HälsningarPeter S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 11 Mars , 2008 Vad menar du? Enligt din Sjöbod så har du en Bella 620 - ska du köpa en till? Eller ska du byta motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sudden25 0 Postad 12 Mars , 2008 Hej!Jag börjar om.. Jag köpte denna i slutet på säsongen och har bara hunnit lägga i den och prova den en kortare tur.Det börjar att rycka i båt tarmen nu så jag har sökt om info på nätet men hittar inget. Min fundering är om jag har köpt grisen i säcken med en gammal motor.Bästa är vore om kombinationen passade perfekt..HälsningarPeter S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 484 Postad 22 Mars , 2008 Du har en motor som passar perfekt till den båten. MVH jj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 23 Mars , 2008 2-taktare med förknasare!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sudden25 0 Postad 23 Mars , 2008 Japp- 2 taktare med förgasare.. Motorn är en 02 och har 75 timmar på mätaren.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser