Manch 0 Postad 20 Januari , 2008 Är det någon som kan tipsa mig om båtmekaniker i stockholmsområdet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Masseman 0 Postad 20 Januari , 2008 Hej Vad vill du ha hjälp med ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Manch 0 Postad 20 Januari , 2008 Jag behöver hjälp med att aningen laga den manuella hydraliska tilten på min Johnson 50, eller att byta ut den mot en ny. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 625 Postad 20 Januari , 2008 Skanstulls Marinservice är duktiga på Johnson. Lämnade en antik sak hos dem som de fick bra fart på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 20 Januari , 2008 Det är ingenting allt för komplicerat att byta ut den dock hyffsat dyrt, bara att kolla gulasidorna efter någon firma som ligger nära dig. Annars är som tidigare nämt Skanstull bra (har gjort praktik hos dem)Lycka till!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser