Gäst Veglarn Postad 24 November , 2007 Fläsklägg blir det idag, fast ingen rotmos som jag älskar utan potatis till. Senap är ett måste och man kan ju bara hoppas att slotts kommer att vara lika god även när den tillverkas i någon öststat framöver. (ironi) Jo självkart en stor stark lagomt kyld blir det med. /U Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 24 November , 2007 Får väll gratulera Käkade fläsklägg i går fast med rotmos,f-n blev sugen igen men hustrun säger att det blir inget mer den här veckan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 November , 2007 Här blir det stekt strömming. Tyvärr inte färsk utan man måste marinera den lite. men då blir den go. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 November , 2007 Jag gjorde och käkade snaitzel den var snaizigt go. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 November , 2007 puttäter firre o äggasås. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 25 November , 2007 Proviva blåbär, coca cola ev en STOR whiskey. Ngn som är avundsjuk? Senast ändrad av Desibelle | 25 november 2007 | 16:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden Postad 25 November , 2007 Dessa alkisar, tyvärr kan ni inte gå med i AA, ni är för kända för den organisationen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 25 November , 2007 Du borde ju veta MG. Men tyvärr, inte sprit i mitt fall. Den här gången är det ungarnas fel som släpar hem magsjuka från skolan. Men skulle jag gärna dela den med mig, så vill du ha en date så kan jag göra ett undantag för din skull, karlakarl där Senast ändrad av Desibelle | 25 november 2007 | 17:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 November , 2007 Idag käkades det en älggryta med ett glas rött (eller2) mycket smaskigt! Senast ändrad av Westfjord26 | 25 november 2007 | 18:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser