fagelbla 0 Postad 8 Augusti , 2007 Jag är väldigt sugen på att skaffa en Cayenne. Vad är bra och vad är dåligt med dena båt?? Ös nu på med alla era åsikter! Hur seglar hon? Är hon slutstyv? Lever hon upp till sitt LYS? När måste jag reva? Kan jag kryssa i fulla ställ när det blåser 12 m/s? Curt Gelin säger att rodret kniper. Gör det verkligen det? Har hört att röstjärnen kan rosta. Gör de det? Vad kostar det att byta dessa? Vad händer när jag går på grund? Håller det? Komer jag åt maskin när impellern går sönder? Är det någon som har en Cayenne som kan tänka sig att ta med sig min tjej och mig för en eftermiddagssegling? Jag vill höra allt!!! :-) Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 Augusti , 2007 Du har förståss läst vad som står här; http://www.sailguide.com/Cayenne_Int.htm under ägares kommentarer finns mailadresser till några ägare Senast ändrad av toaen | 08 augusti 2007 | 10:53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 9 Augusti , 2007 JAg har skickat ett meddelande till dig i detta ämne. G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fagelbla 0 Postad 10 Augusti , 2007 Tusen tack för det! //T Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser