christoferrosengren 0 Postad 17 Juli , 2007 Min AQ171c har helt plötlsligt pörjat gå ojämnt och dör ifall jag inte pumpgasar den. Har haft mycket beläggningar av små vita mjuka partiklar i tanken tidigare och ser även att gasspjället i förgasaren har en del skit på sig, tror därför att det är stopp i bakre förgasaren. Någon som kan tipsa om hur och vad i förgasaren jag skall rengöra, flottör nålventil och munstycke eller? Jag har ingen handbok nämligen...motorn har gått perfekt så jag vill vara säker på att jag inte rubbar inställningarna permanent. Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 17 Juli , 2007 Hej du behöver inte vara speciellt orolig det är bara att plocka isär och blåsa ur munstycken och rengöra flotörhusen men när du tar isär dom så färsök behåll packningen hel annars kan du behöva flytande packning typ gasket. det blir rätt lätt skit i munstyckerna dom är rätt små till den motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 17 Juli , 2007 Hej du behöver inte vara speciellt orolig det är bara att plocka isär och blåsa ur munstycken och rengöra flotörhusen men när du tar isär dom så färsök behåll packningen hel annars kan du behöva flytande packning typ gasket. det blir rätt lätt skit i munstyckerna dom är rätt små till den motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christoferrosengren 0 Postad 17 Juli , 2007 Ok, kan du ge en snabb förklaring på vilka delar som skall demonteras enilgt bifogad sprängskiss? /Christofer Senast ändrad av christoferivarsson | 18 juli 2007 | 15:09 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christoferrosengren 0 Postad 18 Juli , 2007 Någon som vet?!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
windy77 0 Postad 11 Oktober , 2007 Ja, jeg har manual på hvordan det skal gjøres. Send en e-post til boatbuilder77@gmail.com så kan jeg sende deg info. Jeg har også rep/packningssett til disse forgassere som jeg selger for kr 450. Misab tar det dobbelte... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser