Kalypso 0 Postad 8 Juli , 2007 Jag vill ha tips om vilken motorbåtmodell jag ska välja. Tanken är att med egen båt gå via kanlerna till medelhavet och till Grekiska övärlden. Storlek hade jag tänkt mig omkring 40-45 fot, gärna tre kabiner - 6 bäddar. Har tittat en del på Grand Banks liknande båtar av av modell Trawler. Alla tips och råd mottages tacksamt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Luffarn 8 Postad 14 Juli , 2007 Har du råd med en 45 fots Grand Banks är det väl bara att köpa en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kalypso 0 Postad 16 Juli , 2007 jo visst, men det var tips om andra båtar som jag eftersökte.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 26 Augusti , 2007 vad som är värt att kolla är hur djupt båten sticker, om du kollar så ser du att en hel del kanaler i Frankrike är inte hur djupa som helst. Det bör nog vara så att du lägger ut resrutten och väljer båt efter den. kanske denna polaris kan vara ngt. billigare än en GB i alla fall. http://www.floor-marine.dk/brugte.asp?baad_id=17848 Senast ändrad av Marrexxx | 26 augusti 2007 | 23:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser