elfanomad 8 Postad 6 Juli , 2007 Hej Hopp Tänkte höra mig för om det är någon som känner till någon som tillverkar stävstegar enligt önskemål? Saken är att en vanlig stävstege som man köper på båttillbehörs firmorna är lite för raka. Min pulpit är inte jämn med självaste fören utan staget är placerat 20 cm bakom fören (om ni förstår) :-). Annars skulle det funka om man ev. böjde till en sådan stege, vem böjer rostfria saker? Chansade nämligen igår med att köpa en billig stege som såklart inte passa.. Tips på lite tillverkare i stockholms trakten vore mer än kanon:-) Mvh Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 386 Postad 6 Juli , 2007 Kolla med Thimanders Rostfria i Årsta. Hjälpte mig med lite reparationer av RF, funkade bra! Annars, kolla på eniro.se, ange t ex rostfri som sökord. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 6 Juli , 2007 Järna Rostfria har gjort lite jobb åt mig. Ligger visserligen i Södertälje, men det är ju bara 20 min från Stockholm med bil. Här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser