Westfjord26 9 Postad 10 Maj , 2007 Vem vinner VM i år? Jag tippar Canada, men hoppas på Sverige. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 10 Maj , 2007 Är det inte avgjort? Det är ju snart sommar och isarna har gått upp! Trodde det var en vintersport, och att man spelar fotboll nu. Senast ändrad av Flipper_510_HT | 10 maj 2007 | 09:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 10 Maj , 2007 Är Brynäs med??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 10 Maj , 2007 Sovjet...ursäkta Ryssland vinner.... Vintersport??? Ishockey? Varför spelas då fotboll hela vintern?? Hockey är en inomhussport! Vad är Brynäs för nåt? Ja just det...det är väl dom som har den där coachen som är expertkommentator i studion på trean va?? Hur mycket har den coachen vunnit då....*s* när han var Tre kronor coach hamnade Sverige på sjätte plats i vm... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 10 Maj , 2007 Hockey är en inomhussport! Å,fan... Morsan och farsan blev galna när jag spelade inne, och sköt pucken ut genom rutan. Morsan skrek att hockey spelar man ute, på isen. Jaja... tiderna förändras.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 10 Maj , 2007 jag kan väl inte rå för att din morsa är galen och uppfostrat dig helt fel!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 10 Maj , 2007 Har inte TV 3 så jag kan ej följa det MEN satt med min far hemma hos mig igår och lyssnade på radio istället. Kändes som om man förflyttades tillbkaka i tiden Det var rätt trevligt faktiskt. Jag röstar på RYSSARNA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 10 Maj , 2007 Var han barnvakt åt dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser