Gäst Marko R Postad 14 Januari , 2004 1800 kronor för en beg vevaxel till Archimedes 45hk -76. Är det ett ok pris eller över pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lasse L Postad 14 Januari , 2004 Jämför med nypris och bedöm själv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst kurt Postad 15 Januari , 2004 sluta att skruva i din motor och köp en annan den är för gammal det fins inget värde i den och den är en miljöbov Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jario Postad 13 Juni , 2004 Till kurt: Nämn EN motor som inte är en miljöbov, isåfall...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kim Postad 14 Juni , 2004 Hej! Hur går din motor, min Archimedes 45hk, går ej så bra, det är nog dålig kompression eller gnista. bästa hälsningar Kim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PropnSpeed 0 Postad 14 Juni , 2004 Ett tips är att köpa en reservdelsmotor som du kan plocka delar ifrån. Det kryllar av Archimedesmotorer på beg.marknaden. Jag har köpt på mej ett antal motorer som jag har som reservdelslager, om man nu vill hålla liv i sin pärla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser