Gå till innehåll
fredag 03 maj 2024
Gäst Wille

På EFTERLYST ikväll

Rekommendera Poster

Gäst Wille


 

Ett reportage om anonyma modds som härjar fritt i samhället!

Håll utkik efter dessa frigående marodörer! Om du ser något misstänkt, ring efterlyst tel,0300-690680 8.gif\

 

Fortsätt gärna att rapportera in efter kvällens avsnitt, vi är dom på spåren!

Det ringer hela tiden, telefonerna går varma, MG tar ditt samtal så fort de hinner. Du är nu placerad i kö! du är nummer 15 i kön, och din väntetid är ungefär 20 minuter.2.gif\

 

Enligt den senaste hetaste infon är G.W Persson ute på span i kvällsmörkret,
Han ringde in ett tips om att det luktar illa runt hörnet. Troligen är det  ett modds som hade dragit med radergummit i något.

 

 

Senast ändrad av Wille | 15 februari 2007 | 21:28

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag tror inte dom är frigående, matte går nog ut med dem på en kvällspromenad så de kan pinka på allt som sticker upp

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Ganska rolig, den var ju riktigt bra, dock lite märkligt att det skulle ta Steve hela 6 minuter innan han kasta in en pinne i brasan..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kan du tala om för mig när du anser det vara en normal tidsrymd innan jag skriver en kommentar i en tråd? För jag visste nämligen inte att det uppfattades som märkligt....men du kanske har blivit en hemlig moddlisa?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Du vet mycket väl att du har uppbackning från mig, stöder även fria publicistklubben, så jag ligger ljusår ifrån att vara modd. Men att du tillhör dom snabbare på forumet måste du väl ändå hålla med om? Och det anser jag vara väldigt underhållande, keep going...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

är ju tvungen o va snabb o flink i fingrarna numera när moddarna är lösa...hoppas det är som Finnspeed skriver att matte har dom i koppel....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I min familj är vi lite tech-freaks.

Vi kör m elektronisk fotboja. Jag fick överta S-E Magnussons när det stod klart att han inte använde den smiley-sealed.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Wille

Efter den mycket aktiva jakten igår så fortsätter vi med oförändrad kapacitet att jaga livet ur moddsen. De SKA infångas till vilket pris som helst, eller som en viss gammal Palmespanare en gång sa det brinner ett ljus.
Och till de som endast har fått fotboja så är det straffet med direkt beslutande från högre instans inte tillräckligt. Från och med nu så måste vederbörande dagligen infinna sig vid Frälsningsarméns soppkök för att där vara behjälplig med utspisning av de som ligger ytterligare ett steg ner på den mänskliga humanlistan.2.gif\ 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag ser ljuset i tunneln....eller är det moddligan som skaffat ficklampor?2.gif\

 

Ikväll får vi se hur många dom tagit!! Synd att trådskaparen inte är med oss längre bara.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inte med oss längre ?? vad det inte en jakt på moddare ???? var kan man dra för slutsats av detta ?? Har han skrivit undercover ??? Är han i själva verket en moddare själv....tar emot tips o ser åt vart det lutar o drar snabbt därifrån.....Frågorna är många....frågan om svaren är lika många ....det kan blir ett ljus i slutet av tunneln snart...eller är det bara en lampa man ser............. :-)

 

Senast ändrad av Gizmo | 22 februari 2007 | 13:22

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

en gång för länge sedan var han chatmodde vet jag.....men säkra källor har nu nämnt att han lämnat in sin avskedsansökan från detta forum o kommer troligtvis att inaktiveras inom kort.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...