minglee 0 Postad 26 Maj , 2006 Hej på er! I båten sitter i dag en Supercool MCD (Manual Cool Down) och jag vill byta till ACD (Automatic Cool Down). En kompis nämnde att man möjligen bara behöver byta den lilla dosan som sitter över boxen vilket isf inte behövde bli så dyrt. Men när jag söker på nätet hittar jag ingen sådan utbytesdel utan konstaterar att det är ett helt nytt aggregat som gäller och en kostnad på c:a 3 700 kr. Är det någon av er som fattar vad jag är ute efter här? Jag och kompisen kanske har helt fel, men det vore ju grymt att få ett automatiskt kylskåp för lite pengar (kompisen nämnde 1 500 kr) - är det möjligt? Som vanligt tacksam för alla tips! Vänligen, Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minglee 0 Postad 30 Maj , 2006 Hm, det här var visst ingen enkel nöt att knäcka! Jag har nu fått veta att Supercool har slutat tillverka de separata ACD-dosor jag syftar på. Återstår att leta på begagnatmarknaden. Återigen, om nån har tips blir jag glad! Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser