Gå till innehåll
måndag 29 april 2024
Gäst Sjorovarn

Dyngspridare?

Rekommendera Poster

Gäst Sjorovarn

 

suzz skrev:

Hej på er!

Efter den senaste tidens tjafs, så har vi/jag Suzanne Behr vidtagit ett antal åtgärder... Detta pg ett fåtal personer försöker att sprida lite dynga omkring sig.

Det var jag som ändrade i punkt 3. Detta pga jag tolkade min egen text fel....eller den kunde misstolkas om man inte känner till hela samanhangen.

Utifrån mig själv, så som jag uppfattade texten eller regel eller kalla det vad ni vill, Jag själv har jobbat med Maringuiden sedan 1995, innan dess jobbade jag 10 år med att samanställa Gästhamnsböcker osv. Jag har nu sedan 2 år blivit båtägare och har då blivit intresserad av allt vad det bär med sig. Därför kan jag tjäna pengar på mitt intresse bla att jobba med denna fantastiska marina samlingsplats Maringuiden. Jag har följt många trådar, jag har sällan gått in på svarsmål osv pga av att jag ej haft kunskap i dessa ämnen. Men jag har lärt mig otroligt mycke av alla dessa aktiva bryggsnackare, jag tycker inte om att det kastas, tjafsas en massa skit. Ni som ej tycker om denna sajt kan gå till något annat forum. Vi är människor alla kan haspla ur sig tokigheter, det kan misstolkas, Med dessa rader ber jag om FÖRLÅTELSE och hoppas det stannar vid detta

MVH Suzanne BEHR,

Ni som vill fortsätta denna diskution och har ytterligare frågor i ämnet, kan ta dessa direkt med mig per tel, 031-55 55 55

 

---------------------------------------------------

 

Jag vet inte om det är jag som är dyngspridaren här, det är ju inte så lätt att veta utan raka besked, som LasseP skrev i en annan tråd! Jag tror det hade underlättat för alla om Du talar om vilken dynga som avses!

 

Om det handlar om länkar, så har ju reklam förekommit flitigt på forumet tidigare, utan någon direkt åtgärd från admins sida. Sen kan det ju bli väldigt förvirrat om Ni nu ska börja radera inlägg och trådar, och ev. ta bort medlemmar utan att på något sätt tala om varför Ni agerar! Om det då handlar om missförstånd, som Du skriver suzz, blir ju kaoset totalt.

 

Roade mig med att söka lite på forumet. Sökningar på tex.

fendern.se gav 67 träffar

marinan.com gav 83 träffar

Dessa sidor är väl att betrakta som större konkurrenter än en liten garderob?

 

Jag anser inte att det ena forumet måste utesluta det andra, och likaväl som att jag fortfarande tittar (och skriver) i detta forumet är jag övertygad om att ansvariga på maringuiden.se följer utvecklingen på andra, liknande sidor!

 

Ha det gött!

\<ahttp://www.ladymarie.se/rovare.gif\ border=\0\ />

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var värst vad ni dyngar till varandra  :)

 

spännande vändning världen har tagit här på MG........

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej alla, innan jag flyttar detta till Dösnack ber jag om ordet i några rader.

 

Tag en titt på Alla Forum

Här ser ni rubrikerna för de ca 50 senaste inläggen - Precis så här vill vi och majoriteten ha forumet i maringuiden, för båtfolk av båtfolk.

 

Och nu kommer vi till pudels kärna, DESSA HJÄLPSAMMA, SERIÖSA TRÅDAR ÄR MARINGUIDENS FORUM.

 

Just detta har gett oss ett gott renommé och vi anstränger oss för att det skall förbli så.

 

Och för att bemöta kommentarer som

dom flesta flitigt aktiva verkar antingen redan dragit o flera är visst på väg

Helt uppåt väggarna fel! Se länken ovan. Av alla våra besökare, och det är ganska många, så besöker bara en del forumet, och bara en försvinnande liten del av dessa passar in i citatet.

 

De flesta av våra besökare märker inte ens av denna lilla storm i ett vattenglas och de övriga struntar i det.

 

Go´ natt vänner o dröm sött

Janne

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Posta inte INTE samma inlägg gång på gång. Företagsreklam censureras. Maringuiden.se loggar allt även din IP adress Påhopp och oförskämdheter mot individer eller grupper accepteras INTE! MarinChatten är en mötesplats för båtintresserade och inget annat. Överträdelse kan leda till avstängning från maringuiden.se och i förekommande fall även polisanmälan.

Det här måste väl alla ha läst.Är det inte dags att lägga ner nu?

Jarramas

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Floyd,

 

Synd att du tar år dig. Här på sajten har vi ALLTID tillåtit HUMOR. Det vi pratar om nu (rättning mittåt) är inte HUMOR utan en stävjan om att få bort alla struntinlägg och direkta påhopp...

 

 

Vi är väl medvetna om att vad som är humor för en individ är inte alltid humor för en annan. Därför har vi självsvåldigt 8.gif\ tagit på oss rättigheten att avgöra vad som är vad...

 

 

Ps. DöSnack är en avdelning där det är tänkt att alla typer av humor skall få plats, så länge man håller sig till nätiketten.

 

 

Hälsningar

maringuiden.se

 

 

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det vi gör nu är att följa forumets etikettregler på ett mer fyrkantigt sätt än tidigare. I det läget så anser vi att anledningen till att en tråd eller inlägg raderats beror på att någon brutit mot dessa regler och kräver därför ingen mer motivering. Möjligen så borde det gå iväg ett informationsmail/meddelande till den som blivit censurerad. Något som vi sätter upp på önskelistan.

 

De gånger som vi eller medlemmar begår misstag så kan man ju alltid posta ett nytt inlägg som meddelar detta. (vi sparar ALLA trådar och inlägg, även de som ni själva aktivt raderar)

 

Mvh

Dick

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst anemos
Inlägget raderat av moderator

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...