Gå till innehåll
söndag 18 maj 2025
Seafl0wer

Nytt användningsområde för din gamla GPS!

Rekommendera Poster

Hur många av er har inte en avdankad handburen GPS liggande hemma?
Jag har en!
När man nu ska sätta upp 700 internetuppkopplade fartradar på våra vägar så kommer den att få en hedersplats i bilen .... dags att börja lägga upp waypoints på alla semestervägar!
Förlängningen av det är kanske att man skulle börja dela med sig av sina radar-waypoints ...
Länge leve fart-talibanernar på Vägverket! :-) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den färdiga produkten har funnits på markanden något år nu. Varnar bara för dom kameror som kollar en och inte dom som kollar den mötande trafiken, som bonus kommer skolor mm med också. www.roadangel.nu 

Man kan också hålla hastigheten så är det inget problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja j-klar. Tänkte inte på det!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jimmy då är det ju ingen sport...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bara kärringar skänker farten vid en fartkamera, en karl står för vad han gör och passera som ingenting hade hänt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

SUVERÄNT :)
Att man aldrig får vara först med någon bra ide ... men å andra sidan är det ju bara att hämta infon FÖRE semesterresan nu :-)
Jovisst är det bara att hålla farten ... men själv har jag lite problem med det ...smiley-innocent.gif\
Däremot har jag kompisar som sätter en ära i att ALDRIG bryta mot en fartgräns, och som trots detta fått böter för fortkörning, eftersom det händer även den bäste att man missar något vägmärke!
Men det är väl dom laglydiga som farttalibanerna nu ska jaga ännu mera, eftersom vi som är notoriska fortkörare alltid kör med radarblick och fixar moteld mot den skärpta hastighetsskatten ...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...