crippe163 0 Postad 22 Februari , 2006 Är det någn som är bra på cabinbåtar som kan tipsa mej om vad det är för båt jag köpt säljaren hadde ingen aning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 23 Februari , 2006 en bild säger mer än tuuuusen ord :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 23 Februari , 2006 Då har du ju fått tuuuusen ord! Fast några bilder till vore ju bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
errol 0 Postad 24 Februari , 2006 Om man kollar i sjöboden så finns det ju en bild. Men jag har ingen aning om vad det är för båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser