Gå till innehåll
söndag 28 april 2024
Terrafobica

Äntligen

Rekommendera Poster

Att man är skadad av båtliv och MG är det nog ingen som helst tvekan om.  Har precis kommit hem efter några helt underbara dagar på Nådendals spahotell.  Men på färjan fram och tillbaka till Finland hade jag med mig min Garmin 276 och lekte.  Och på hotellet hade jag MG-abstinens.  Bör man söka för det här?2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag åkte på en Silja kryssning i julhelgen10.gif\ och då man fick besöka bryggan. Det var kul ! Speciellt som Siljabåten och min är så lika. Dom har ju samma färger !

 

Även om jag har lite storhetsvansinne tror jag inte jag behöver söka för det. Jag tror inte du behöver det heller för din åkomma.

 

Nicce

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hahahaha.....MG abstinensen kan jag köpa, men att sitta & fingra på gps,en på färjan är nog på gränsen  :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är inget att oroa sig för, jag det låter helt normalt vid denna årstid.smiley-laughing.gif\

 

Jag har personligen aldrig kommit på att ta GPSen med mig på färja, beror endast på att min är fast monterad.2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hm vet inte vem som är värst här men när min sambo låg på BB och födde våran dotter.

Så gick jag ut en stund och döm av min förvåning när jag hittade en dator i fikarummet.

 

Snabbt som fasen in på MG:s chatt och snackade lite med Gedda innan det var dags att gå tillbaka igen.smiley-embarassed.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Man kan ana en viss abstinens, ja!

Särskilt om man köpte sin båt i november o inte får mekka förräns plusgrader, dessutom går jag gymnasiet o har läxor, o är det en liten stund över, smiter man in på MG o lär sig nått nytt!

=)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
HAHA skönt att det börjar i unga dagar.
Inte svårt att bli beroende av båt och sjöliv.

Ni är några stycken i din ålder här på forat.
Härlig blandning21.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ha! i unga dar Det är ju samma här över 71 och det känns som 17. Släkten tror jag är senil. Jag tror det är en bacill??????

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sök omedelbart vård!

Vi ses på akuten! 2.gif\

 

Skämt åsido, skönt att höra att andra är lika tokiga som man själv och som helst ska läsa alla inlägg som skrivs här på MG för att vara nöjda.

Kom igår hem efter tre dagar i Oslo. Fick en chans att kolla internet sista dagen och hamnade naturligtvis först på MG!

Väl hemma igår var det en av de första grejerna jag gjorde, ... efter att ha sagt hej till familjen förstås! 21.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blir nog inte insläppt, dessutom är det ett ganska angenämnt tillstånd. Man ska ju vara vårda det man har.

 

På måndag bär det av från paradiset - Roslagen - till båtmässan i Gbg, Ni vet där borta där solen går ner. Tre da´ r i Götet, härligt.

Mvh obotlig

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...