Gå till innehåll
torsdag 02 maj 2024
duckyours

Raderade inlägg trådar

Rekommendera Poster

Hej,

Ekelunden har ju tydligen slutat skriva på MG (vilket är synd då mycket var läsvärt). Jag vet inte om det är han själv eller maringuiden som raderat hans inlägg och de trådar han startat. Är det han själv så är det ju rena sandlådenivån. Jag menar, han förstör ju i så fall för alla andra här. Det var bl a en tråd om sjökläder som jag följde. Den hittar jag inte nu...

Sluta skriv om ni av någon anledning inte trivs här, men radera inte alla spår efter Er. Löjligt!

Har jag fel så rätta mig gärna. Jag kommer inte radera tråden bara för det!

 

/ Anders

edit: plustecken finns visst inte på MG...

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Å så va de, de här med att var och en tycker som han/hon själv vill och då behövs inga löjligt och så vidare. Acceptera i stället att alla är olika och tycker/anser det dom själva vill.

Skilj på sak och person så blir allt mycket enklare och vi kan kommunisera över sajter som denna.

Det är bara att beklaga ifall någon raderar sina inlägg, men det är en förmån man har ifall man har haft något att ta upp. Sådana är spelreglerna. Detta om inte annat kan kanske mana till eftertanke.

Nu är det jul, varför jag önskar alla en lugn och fin jul. 

/10.gif\/Nitro

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men håll med om att det förstör för andra om trådar försvinner. Tråden om sjökläder innehöll i runda slängar 30 inlägg (kanske mer). Ska dessa raderas bara för att någon blir sur då han får mothugg i en annan tråd? Jag skiter egentligen i om han väljer att radera sina inlägg, men att radera en hel tråd bara för att han råkade starta den?

 

Det uppmanas ju att man ska använda sökfunktionen istället för att starta nya trådar. Detta om någon undrar något liknande som någon tidigare frågat om. Jag förstår varför, men om tråden helt plötsligt försvinner så faller ju hela resonemanget...

 

Eller om man bara vill utveckla frågeställningen som trådskaparen hade. Ska man då behöva starta en ny tråd eftersom den första tråden kan försvinna...?

 

God Jul

/ Anders

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi på maringuiden har inte raderat tråden eller inläggen.

Vi raderar endast sådant som uppenbarligen måste raderas.

 

/admin

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...