Lunde 0 Postad 14 December , 2005 Jag har en gammal Ebensprächer i båten. Den var urmonterad för service när jag köpte båten och nu vet jag inte hur den ska kopplas. Har någon tips eller idéer? Jag har varken fått tag i insruktionsbok eller kopplingsschema, men jag gissar att värmaren är 10-15 år gammal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 3 Postad 14 December , 2005 Söker du på Eberspächer blir det tom. alldeles rätt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 14 December , 2005 Var det inte Eberspächer som uppfann kylan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trevia 0 Postad 14 December , 2005 Har du modellbeteckning? Jag tror att jag har intruktion mm kvar till min,men den är av väldigt gammal model (tidigt 70-tal). Den värmaren funkar kanon forfarande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 14 December , 2005 Fast om bara värmaren varit ur, borde det inte var ngt problem! Brukar vara idiotsäkert med kontaktstycken, iallafall orginal. Annars så underlättar ju modellbeteckning och hur pass isärplockat det är. /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lunde 0 Postad 15 December , 2005 Se där, både tyskalektion och lite el-lära. Med rätt stavning blev det lättare... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser