Micke_40 1 Postad 27 November , 2005 Hej jag har en DT85 Suzuki med power tilt som inte fungerar håller på och grejar med den nu under vintern tänkte se om man kunde få igång den så jag undrar om det är någon som vet vad man kan få tag på rep handboken över power tilten om det finns på nätet att ladda ner som pdf eller om det finns någon som har den liggande som vill sälja den eller om den finns att köpa någon stans ( tilten på bilden är inte min lånad bild men ser lika dan ut ) Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 27 November , 2005 Hej, Det finns Seloc och Clymer gör det självhandböcker för Suzuki utombordare. Kolla bara att din årsmodell täcks av boken. Så finns Suzuki verkstadshandboken också för din motor men den är lite dyrare (gissningsvis uppåt 800-900 kr). Hade förr en Suzuki DT65 och jag hade Seloc, Clymer samt Suzuki verkstadhandboken till DT65. Man kommer rätt långt med sprängskisser också som finns på Brownspoint Länk Annars brukar Marinshopen ha el kan ta hem böckerna ovan. Eller så kan du beställa åtminstone Seloc el Clymer hos olika online bokhandlare som t ex amazon.com i England (inte i USA för då åker du på moms o tull). Clymer: Länk Seloc: Länk Suzuki DT85 verkstadshandböcker: Länk /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_40 1 Postad 28 November , 2005 Tack det var dyr handbok skall kolla sprängskissen och ta hjälp av den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser