ChristerN 2 740 Postad 9 November , 2005 Hej Föreslår att vi medlemmar i Båtfotoklubben lägger in en rad här när vi uppdaterat vårt fotoalbum. Tycker det är ett elände att hitta var det finns nya fina bilder att gotta sig åt på annat sätt. Själv planerar jag att uppdatera mitt snart... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 740 Postad 11 November , 2005 Nu har jag uppdaterat mitt album med några nya bilder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 11 November , 2005 hej nu har jag oxå uppdaterat fotoalbumet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 11 November , 2005 lagt in en båt till.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 28 November , 2006 Lagt in 5 tidigare båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stickanh 0 Postad 28 November , 2006 Har uppdaterat med nya bilder som visar det Nya Båthuset // Stickan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser