Gå till innehåll
måndag 29 april 2024
Per_L

Bayliner delar?

Rekommendera Poster

Är det någon som vet var man kan köpa delar till en Bayliner?

Har en Bayliner 1952 CC, från -88. Fästena för pulpitten (Eller vad det heter, Rören längst fram) är söndriga och behövs bytas. Har kollat runt hos båt tillbehörs butiker här runt, men det verkar inte finnas de grejjer som jag behöver. Någon som har något förslag på butiker?

 

/Per, Nybliven båtägare ;-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej.

Lyfter den här tråden igen.

Sedan jag köpte min bayliner 175 för några månader sedan har jag, sökt,sökt och sökt på google för att hitta någon online butik som säljer original delar till bayliner utan resultat. Visst enstaka delar har jag hittat men ingen sida som har ett brett sortiment. Just nu är jag ute efter handtaget som sitter bak vid stegen med artikelnummer: 1726791.

Skulle vara smidigt om det fungerade som med bilar att man bara kan gå in till en saab handlare med artikelnummer och beställa hem varan.

Har jag missat något ? finns det någon sådan sida på nätet ? eller är det helt enkel näst intill omöjligt att fixa delar till en bayliner på ett smidigt sätt ?

Tacksam för svar

Mvh

Johan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nog går det mesta att få via din återförsäljare., iaf den jag köpte av sade att det just funkar som med bilar..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej tack för alla tips :)

Jag har redan försökt med greatlakesskipper.com/ men de hade inget i lager och kunde inte beställa hem heller.

Ska maila Skanstulls Marin och de på blocket och se om jag får något napp.

Bor i dalarna och har inte hittat någon återförsäljare i närheten som man bara kan åka till och lämna in en beställningslista.

Återkommer med utfallet.

 


 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Per

Hittade du någon som sälger delar till båten.

Jag har en lika dan och behöver lite delar ???

Mats.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...