Jonas113 13 Postad 6 Juni Har köpt Premium till Iphonen Ärvde mammas Padda och vill ha Skippo även i den, utan att betala en Premium till Försökte logga in Skippo på paddan med samma mail och lösen men fick svar att detta Email redan användes. Krävs det en Licens på maskin ? mvh Jonas Aquador 22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Moogmannen 3 Postad 6 Juni (redigerade) Ska funka att ha samma abonnemang till båda. Jag har så. Tycker det är mycket strul med Skippo dock. Men bra när det funkar. Men, kom på att det funkar nog bara om båda är iOS..Om paddan är Android spricker det tror jag! Redigerad 6 Juni av Moogmannen Kom på en grej.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Portland 5 Postad 6 Juni Jag har Garmin i "stora båten" men ibland är vi även ute med roddbåten, testar lite nya skärgårdar mm. Då nyttjar vi Skippo. Har noterat att deras Hydrografica är ungefär lika detaljerat som Garmin har i original... och att Skippo drar fruktat mycket surf! 2-5 gig för några distans är inte ovanligt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ABC 540 Postad 7 Juni 12 timmar sedan skrev Portland: Har noterat att deras Hydrografica är ungefär lika detaljerat som Garmin har i original... Vilket beror på att Garmin använder/inkluderar Hydrographicas sjökort 😃 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 561 Postad 7 Juni Jag är inloggad i webbläsare på min dator och "inloggad" i appen på min mobil, samtidigt. Inga problem där. Jag upplever inte att den drar mycket data, jag har bara 5 GB surfpott och snittar oftast inom 1-2 GB per månad för all min användning. Men jag har laddat ner relevanta avsnitt av landet som offlinesjökort, så den behöver inte ladda nåt särskilt medan appen används. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser