Zeddur 0 Postad 19 Oktober , 2025 Skulle behöva lite nybörjarhjälp kring kapellfästena på min båt. Resåren på flera fästen har gått av och jag vet inte var man kan få tag på nya? Hur bör jag gå till väga? Går det att köpa nya? Hur byter man? Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 126 Postad 19 Oktober , 2025 (redigerade) Hej! Det finne en slags elastisk lina, som ibland kallas för ”gummirep” som du kan köpa och ersätta dom trasiga gummirepen med, följ länken. Dessa ”rep” finns i några olika dimensioner. Bra att ha till många saker ombord. Redigerad 19 Oktober , 2025 av Georg_Ohm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zeddur 0 Postad 19 Oktober , 2025 Tack för snabbt svar, antar att de där plasthållarna går att öppna på ngt sätt.. ska kolla på detta under vintern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
superpin 37 Postad 20 Oktober , 2025 Kolla med Östersjökompaniet annars, de brukar kunna trolla fram det mesta. Ett sådant ställa som är så gammaldags att de vet vad de pratar om och kan svara på frågor... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser