Seawolf 378 Postad 8 Februari , 2022 Jag har digitaliserat några böcker med maritim anknytning för att glädja andra. Gratis, rättigheterna är utgångna. Här är den första..... https://www.batteknik.se/bok/resan_till_kappkina.pdf 5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 8 Februari , 2022 Tackar tackar skall bli trivsam läsning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunnsviken 295 Postad 8 Februari , 2022 Tack för arbetet! Om jag läser den kommer jag att swisha också. Jag skulle vara beredd att betala för att få den här utskrivet som nåt litet häfte för att göra det enklare att läsa. En idé till dig Seawolf 🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawolf 378 Postad 8 Februari , 2022 59 minuter sedan skrev Brunnsviken: Tack för arbetet! Om jag läser den kommer jag att swisha också. Jag skulle vara beredd att betala för att få den här utskrivet som nåt litet häfte för att göra det enklare att läsa. En idé till dig Seawolf 🙂 Jag har bedömt det som för mycket plockande med att trycka häften och distribuera dem. Den som vill kan ju skriva ut den själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 Februari , 2022 1 timme sedan skrev Brunnsviken: Tack för arbetet! Om jag läser den kommer jag att swisha också. Jag skulle vara beredd att betala för att få den här utskrivet som nåt litet häfte för att göra det enklare att läsa. En idé till dig Seawolf 🙂 Kollade och öppnade PDF;en på min dator. Därifrån är det ganska enkelt att skriva ut själv. 97 sidor och en del svart färg. Gör man det själv är det ju för eget behov och ställer nog inte till några problem för någon. Fast jag läser nog på datorskärmen Tack Seawolf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunnsviken 295 Postad 9 Februari , 2022 (redigerade) Ja, tack @Seawolf. Jag konverterade PDFen till EPUB så jag kunde få mörk bakgrund när jag läser på paddan. Det är den första skönlitteratur jag läst och uppskattat på länge, av olika anledningar. Swishar dig ett bidrag inom kort Redigerad 9 Februari , 2022 av Brunnsviken 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunnsviken 295 Postad 15 Februari , 2022 Nu har jag läst boken och den får 3 av 5 ankare. Kul att läsa om sjölivet förr, men jag trodde med tanke på titeln och Sternvalls CV att den skulle handla om hans äventyr i Kina också. Men plötsligt var han hemma i Stockholm igen och allt avslutas med ett litet "finis!". Något av ett antiklimax, men fram tills dess var det underhållande! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser