oscaar92 1 Postad 31 Augusti , 2020 (redigerade) Hej! Köpt en Sun Buster R med en Mariner 40 hk, tidigt 90-tal. Styrningsreglage, gas-/växelreglage är lite av ett tattarmek. Jag är inte jättekunnig men har byggt ihop styrpulpet samt gasreglage för ca 7-9 år sedan. Nu undrar jag hur detta ska fästas korrekt, om den inte sitter korrekt? Sitter med vanlig skruv/mutter. Bör väl vara något sånthär: Dock så går en sån ej att fästa på växelvajern då den är av gummi vid ändan som skall fästas på växelspaken på motorn, såhär ser den ut: Med vänliga hälsningar Oscar Rönnbäck Redigerad 31 Augusti , 2020 av oscaar92 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 858 Postad 31 Augusti , 2020 Ser ok ut tycker jag. Funkar det så är det väl rätt? Välkommen till MG! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oscaar92 1 Postad 31 Augusti , 2020 Just nu skrev ChristerN: Ser ok ut tycker jag. Funkar det så är det väl rätt? Välkommen till MG! Ja det fungerar, men fästet på växelspaken ser ut som att den översta bilden ska fästas, så detta tre passar inte varandra. Då får jag ha det som det är, då det fungerar Tack! Här kommer jag ställa mycke frågor framöver, garanterat så hoppas ni står ut! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser