Alex12 0 Postad 16 Augusti , 2020 Tjena, har en Johnson 70 hk från -75 som inte vill fungera för mig. Provat det som jag kan komma på men nu blir jag tokig snart så vänder mig till er i hopp om hjälp. Har rengjort bränslefilter och förgasare. Var ett tändstift som satt löst så det är ny gängat. Efter det var gjort så startar den utan problem med spolmuff. Ingen choke behövs eller gas. Men när jag lägger ner båten i sjön så vill den inte starta överhuvudtaget. Några tips? Med vänlig hälsning, Alex Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 16 Augusti , 2020 Kollat komp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alex12 0 Postad 16 Augusti , 2020 Nej, har inget sådant verktyg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alex12 0 Postad 16 Augusti , 2020 Är rätt ny på mekandet med båtmotorer. Men antar att Biltemas kompressionstestare för bensinmotorer skulle fungera att testa med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser