jmwa 25 Postad 5 Maj , 2020 Som synes har jag av misstag postat samma ämne 9 gånger på ElSnack. Detta pga meddelade om serverfel vid varje försök att posta. Hur i hela friden raderar man en egen tråd? Hittar ingen info! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 254 Postad 5 Maj , 2020 (redigerade) Testar att radera. Redigerad 5 Maj , 2020 av Georg_Ohm test. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 254 Postad 5 Maj , 2020 24 minuter sedan skrev jmwa: Som synes har jag av misstag postat samma ämne 9 gånger på ElSnack. Detta pga meddelade om serverfel vid varje försök att posta. Hur i hela friden raderar man en egen tråd? Hittar ingen info! Det får nog webmaster svara på, tidigare gick det iallafall att radera enstaka inlägg om man klickade på rubriken "redigera". Att radera hela trådar kan nog bara webmaster göra då det annars skulle bli tokigt och förvirrat om andra personer redan varit inne och skrivit i tråden. Men möjligheten "Dölj" finns ju kvar, kolla i den grå raden under skrivfältet, där finns två skjutknappar, "Notifiera mig vid svar" och "Dölj". Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jmwa 25 Postad 5 Maj , 2020 Problemet löst! Det var knappen "dölj" under "modereringsåtgärder" längst upp. Men jag tycker att hela sajten är lite strulig, massor av reklamrutor och otydlig layout. Att jag la ut tråden nio gånger berodde på att jag varje gång fick ett felmeddelande om ingen kontakt med servern, "försök igen". Så jag försökte nio gånger innan jag kollade på forumet... Samma nu när jag klickade på Dölj i de åtta trådarna. Varje gång ett felmeddelande trots att det ju funkade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 839 Postad 5 Maj , 2020 7 timmar sedan skrev jmwa: Att jag la ut tråden nio gånger berodde på att jag varje gång fick ett felmeddelande om ingen kontakt med servern, "försök igen". Så jag försökte nio gånger innan jag kollade på forumet... Ja, det kan hända den bäste; har hänt mig några gånger även om det nu var länge sedan. 😎 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser